Waarom woon ik graag bij Het Tweede Huis. Ook mijn naasten komen hier graag.
Waarom? Lees wat het Tweede Huis mij belooft.
10 beloften: Deze zgn. klantbeloften zijn ontwikkeld door “Kwaliteit@”. De voorzitter maakte hier deel van uit en heeft bijgedragen aan de ontwikkeling hiervan.
Wonen met welzijn en zorg.
1. Hier voel ik mij thuis. – Ik voel mij veilig en geborgen – Ik vind het hier schoon en gezellig – Ik vind de sfeer fijn
2. Mijn naasten voelen zich hier welkom en thuis – Mijn naasten worden gastvrij ontvangen – Mijn naasten worden gezien en gehoord – Ik vind de sfeer fijn
3. Ik hoor erbij en heb zinvolle bezigheden – Mijn mening telt en ik kan mijn eigen gang gaan – Ik word actief betrokken bij het dagelijkse leven – Ik word gezien en respectvol aangesproken
4. Ik krijg passende zorg en ondersteuning – Mijn gezondheid wordt in de gaten gehouden – Ik word op een prettige manier ondersteund – Mijn behoeften en wensen zijn bekend
5. Ik eet en drink gezond en gevarieerd – Mijn eten is smakelijk en verzorgd – Wij eten gezellig samen, bezoek is ook welkom – Mijn voedsel is veilig gekocht, bewaard en bereid
Eigen Regie.
6. Hier doe ik ertoe en mag mezelf zijn – Mijn welzijn staat voorop – Mijn wensen staan centraal – Ik krijg oprechte aandacht
7. Ik maak persoonlijke afspraken over mijn welzijn – Ik word persoonlijk benaderd – Mijn wensen en voorkeuren zijn leidend – Mijn afspraken worden nagekomen
Organisatie
8. Ik heb medewerkers om me heen die ik ken en vertrouw – Ik en mijn naasten krijgen tijd en aandacht – Ik zie dagelijks vertrouwde gezichten – Ik krijg structuur, rust en regelmaat
9. De medewerkers voelen zich verantwoordelijk voor mijn welzijn, zorg en veiligheid – Ik en mijn naasten maken zich gen zorgen en zijn gerust – De medewerkers zijn alert op mijn gezondheidsrisico’s – Alle medewerkers werken goed met mij samen
10. De medewerkers zijn professioneel en werken met plezier – Ik ervaar dat de medewerkers deskundig zijn op hun vakgebied – Ik ervaar dat medewerkers van elkaar leren – Ik ervaar dat de medewerkers het iedere dag weer beter willen doen